برنامه نویسی کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

2 کلاس رایگان پایه؛ تمام کلاس های برنامه نویسی کودکان مقدماتی دیگر 15 دلار. بیش از 20 رویداد برنامه نویسی و آموزش رایگان موجود است. شروع کلاس ها از 21 دلار

برنامه کدنویسی آنلاین Create & Learn که توسط کارشناسان فناوری گوگل و اپل تأسیس شده است، برنامه درسی سخت و سرگرم کننده ای را برای بچه های کلاس K-12 ارائه می دهد. موضوعات عبارتند از Scratch، کدنویسی Minecraft، Python، رباتیک، محاسبات ابری و موارد دیگر. همه کلاس ها به صورت آنلاین و با رویکرد پروژه محور که خلاقیت و تفکر انتقادی را تشویق می کند، به صورت آنلاین تدریس می شود. اردوهای آنلاین و رویدادهای دوره ای رایگان نیز ارائه می شود.

کد آکادمی کلاس پایه رایگان است، سپس 19.99 دلار در ماه

این وب‌سایت تعاملی کاربرپسند است و  برنامه نویسی کودکان کدهای اولیه را از طریق تمرین‌های سرگرم‌کننده و ساده که شبیه بازی است به بچه‌ها آموزش می‌دهد. برای فراتر رفتن از اصول اولیه، باید مشترک شوید.

کد انتقام جویان قیمت ها از 20 تا 29 دلار در ماه پس از آزمایش رایگان شروع می شود

در حالی که Code Avengers فاقد گرافیک چشم نواز گزینه های دیگر است، یک سری کلاس های مقدماتی رایگان در ساخت صفحات وب، برنامه ها و بازی ها ارائه می دهد. با دوره آزمایشی رایگان هفت روزه شروع کنید، که به پنج درس اول هر دوره، از پایتون گرفته تا توسعه وب، جاوا اسکریپت و غیره دسترسی پیدا می کند. اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، یک طرح عضویت بخرید.

مبارزه  برنامه نویسی کودکان با کد

قیمت ها از 9.99 دلار در ماه پس از یک ایرانیان سایبردوره آزمایشی رایگان شروع می شود

بهترین گزینه برای بچه های بزرگتر، Code Combat از حالت بازی تعاملی و رقابتی برای برنامه نویسی خود برای بچه ها استفاده می کند. بازی اول رایگان است، اما پس از آن، والدین باید یک اشتراک بخرند. (توجه: در زمان انتشار، صفحه فرود Code Combat به شدت بر کلاس‌های آنلاین خود برای بچه‌ها متمرکز بود، اما می‌توانید دسترسی مستقیم و خودسرانه به بازی را با حروف کوچک در نیمه‌ی راه صفحه «Parents» پیدا کنید.)

کد میمون

قیمت ها از 6 دلار در ماه پس از آزمایش رایگان برنامه نویسی کودکان شروع می شود

بچه ها برای حل مشکلات باید یک میمون را به اطراف حرکت دهند و با ستاره ها و همچنین گرافیک ها و تصاویر خنده دار در طول راه پاداش بگیرند. اگرچه فرو رفتن عمیق‌تر در Code Monkey با هزینه (هنوز نسبتا مقرون به صرفه) همراه است، تعداد قابل توجهی از چالش‌های رایگان در بازی وجود دارد تا بدون کلید زدن کارت اعتباری، تجربه واقعی را به بچه‌ها ارائه دهد.

کدموجی

پس از استفاده آزمایشی رایگان، قیمت ها از 10 دلار در ماه شروع می شود

آن ایموجی های همه جا حاضر را به صورت آموزشی با این وب سایت که از کدهای پیچیده برای عبارات کاربرپسند اجتناب می کند، کاملاً تحت اللفظی کار کنید: بچه ها با استفاده از ایموجی ها برای جایگزینی کدهای HTML یا CSS کدنویسی را یاد می گیرند و سپس می توانند مهارت های خود را در "زمین بازی" یا "بازی" آزاد کنند. بخش "کارگاه" سایت. والدین از طراحی تمیز و ساده وب سایت قدردانی می کنند.

کد پذیر

قیمت ها از 6.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال پس از آزمایش رایگان شروع می شود

Kodable یک برنامه درسی کامل برنامه نویسی برای کودکان 4 تا 10 ساله برنامه نویسی کودکان ساخته است. کودکان مهدکودک می توانند منطق برنامه نویسی اولیه را یاد بگیرند و از آنجا بسازند تا زمانی که در کلاس پنجم هستند، کد جاوا اسکریپت را بنویسند. Kodable که به طور گسترده در مدارس استفاده می شود، در دستگاه های iOS نیز موجود است.





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: